Zobrazeno 1 - 10
of 680
pro vyhledávání: '"discussion board"'
Publikováno v:
Psychiatry Research Communications, Vol 4, Iss 4, Pp 100195- (2024)
Lisdexamfetamine (LDX) is the only medication to have gained FDA approval for the treatment of binge eating disorder (BED). LDX treatment is generally effective at reducing binge eating symptoms but is associated with several unwanted side effects. H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f3b642c16dd4659a0cdc7ebc064b6ff
Autor:
Gordon, Cynthia, author
Publikováno v:
Intertextuality 2.0 : Metadiscourse and Meaning-Making in an Online Community, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197642689.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ameena L Payne
Publikováno v:
Student Success, Vol 12, Iss 1, Pp 93-101 (2021)
Through the lens of the ‘Community of Inquiry’ education experience (Vaughan & Garrison, 2006), this practice report provides guidance and examples for online instructors to engage students within discussions in the digital realm. Five elements w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98f3bb89690d404db0d3ed00c1e3f8e4
Autor:
Mary Morse
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 9, Iss 2 (2021)
Online discussion board activities have traditionally been a primary method of providing student-to-student interaction, especially in asynchronous online classes. This study examines the impact of an alternate online discussion tool on student parti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bf692954a4947d683573777f0bbc790
Autor:
Ho Bich Nhu, Dang Tan Tin
Publikováno v:
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science - Social Sciences, Vol 9, Iss 1, Pp 55-69 (2019)
There have been a number of studies on the effects of formative assessment on Learning Management System on EFL writing achievement. Nevertheless, in the context of Vietnam, little research has been done on education technology that enhances online f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/047f6c8578b540b5a70e94d3fcea75f8