Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"discursive interactions"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Pesquisa em Educação em Ciências, Vol 24, Iss u, Pp 1-29 (2024)
This paper analyzes continuities and changes in the constructing epistemic practices in two different instructional contexts: inquiry-based science teaching (IBST) and socioscientific issues (SSI). Based on Ethnography in Education, we followed stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72259471377a4f09b10e4f3326b2dfbb
Autor:
Ермоленкина Лариса Ивановна
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 5, Pp 42-47 (2020)
Введение. Современные медийные дискурсы, формируемые на пересечении разных (конкурирующих и взаимодействующих) практик интернета, рекл
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcb59def58c940ba9ca1940eaf6016f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saca, Leandro Yudi
O reconhecimento da importância da natureza social da ciência trouxe novas perspectivas também para a pesquisa em ensino de ciências. Nesse processo, ganharam evidência os estudos que analisam as práticas sociais pelas quais os conhecimentos s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 2, p 96 (2019)
Interest in reflective practices, within the broader framework of teachers’ professional knowledge, has been ongoing in educational research for the past few decades. The idea from which reflection itself stems is that of teachers’ agency in thei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6dca6d95bd3946199958d5459bd54e80
This article received national funding from the FCT - Fundação para a Ciência e a Tecnologia, IP, within the scope of the UIDEF - Unidade de Investigação e Desenvolvimento em Educação e Formação - UIDB/04107/2020.
This article presents
This article presents
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d472999982b2cb0049ce802903ad3935
http://hdl.handle.net/10481/73429
http://hdl.handle.net/10481/73429