Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"discrete semantic system"'
Autor:
Attila Krajcsi, Petia Kojouharova
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 232, Iss , Pp 103817- (2023)
In a number comparison task, the size effect (i.e, smaller values are easier to compare than larger values) is usually attributed to a psychophysics-based representation. However, alternative models assume that the size effect is a frequency effect:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/248e69a8c399444a8354f50817c358fd
Autor:
Attila Krajcsi, Petia Kojouharova
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
In a comparison task, the larger the distance between the two numbers to be compared, the better the performance—a phenomenon termed as the numerical distance effect. According to the dominant explanation, the distance effect is rooted in a noisy r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71711cda6af843c0a179e35e7a6c545a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 7 (2016)
Human number understanding is thought to rely on the analogue number system (ANS), working according to Weber’s law. We propose an alternative account, suggesting that symbolic mathematical knowledge is based on a discrete semantic system (DSS), a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0dff7e7b18f41bfb8131c94bd0937d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.