Zobrazeno 1 - 10
of 1 553
pro vyhledávání: '"disciplinary variations"'
Publikováno v:
Ibérica, Iss 48 (2024)
Research dissemination has recently undergone a profound transformation with the advent of numerous new digital genres. Some researchers now present and promote their research through academic tweets, conference tweets, and tweetorials, but little is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6737214090f742b4accb0732247e2579
Publikováno v:
Iberica; Fall2024, Issue 48, p13-42, 30p
Publikováno v:
In English for Specific Purposes April 2023 70:151-163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The popular social media platforms are now making it possible for scholarly articles to be shared rapidly in different forms, which in turn can significantly improve the visibility and reach of articles. Many authors are now utilizing the social medi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.04205
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open 2022 3
Autor:
Fatma Yuvayapan, Ilyas Yakut
Publikováno v:
English Studies at NBU, Vol 9, Iss 1, Pp 107-126 (2023)
Metadiscourse is now a widely used term in academic discourse analysis. How academics employ rhetorical devices to structure their texts, establish reader-writer interaction and stamp their authorial stance regarding the conventions of the discipline
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c62171d7e3144a22976bed375b06ad9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 3, Iss , Pp 100131- (2022)
The use of active learning classrooms (ALCs) has attracted considerable attention in higher education research in the past two decades. Researchers have reported the positive effects of ALCs on student learning. However, most of the published studies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec6d881aa669464db87f838b31b665dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.