Zobrazeno 1 - 10
of 131
pro vyhledávání: '"disciplinary identity"'
Autor:
Lars Erik Larsen
Publikováno v:
Nordic Journal of Educational History, Vol 11, Iss 1 (2024)
Collegiality in upper-secondary school: Teacher identity in a changing school organization (1960–2010). In this article, it is argued that the teachers at the Norwegian upper secondary school had a distinct collegial practice characterised by both
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a503e6c040f340e5a7a641ac57d42933
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, Vol 22, Iss 2, Pp 289-310 (2022)
The disciplinary identity and self-image of communication science have recently been objects of intense discussion and reflection in scholarly journals and conference panels. These debates focus on the questions of the objects, theories, methods, and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/431c83ada0214c359dde34e0a79e2e1f
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2021, Vol. 12, Issue 1, pp. 26-41.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-07-2020-0045
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 35, Iss s1, Pp 111-124 (2020)
During recent years, the concept of mediatization has made a strong impact on media and communication studies, and its advocates have attempted to turn it into a refined and central theoretical framework for media research. The present article distin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9664ae072bfc490c9c75e7aa4ab6407f
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 3 (2021)
Academic sports pedagogy continuously assures itself of its disciplinary foundations and determines its position in the structure of modern sciences. While communication is based on differences, the distinction between claim and reality plays a cruci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ff4a6a2a9ad4be4ab435d85b7c483cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Gile
Publikováno v:
Domínios de Lingu@gem, Vol 11, Iss 5, Pp 1424-1439 (2017)
The paper is a personal analysis of the evolution of interpreting studies (IS) from its beginnings and until 2016. It started from within conference interpreting and had an exclusive and mostly elitist standpoint. Over the years, with geo-political a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94eaf4b763f24b0e9b16e65618c7fd69