Zobrazeno 1 - 10
of 900
pro vyhledávání: '"disciplinary genres"'
Autor:
Angela J. Zito
Publikováno v:
Adapting the Past to Reimagine Possible Futures: Celebrating and Critiquing WAC at 50 ISBN: 9781642151947
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b1f2048c53662973241c1dd701db8247
https://doi.org/10.37514/per-b.2023.1947.2.11
https://doi.org/10.37514/per-b.2023.1947.2.11
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tochon, François Victor
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2000 10(4):331-359
Publikováno v:
Journal of Academic Writing. 10:223
Collaborating between Writing and STEM: Teaching Disciplinary Genres, Researching Disciplinary Interventions, and Engaging Science Audiences This poster describes a multi-pronged effort to build a writing curriculum in Physics and other STEM fields a
Autor:
François Victor Tochon
Publikováno v:
Learning and Instruction. 10:331-359
The goal of this article is to show how experience transcends subject-matter planning, and the paradoxical nature of planning for authentic experiences. Subject matters are defined here as disciplinary genres. They are integrated into a new framework
Publikováno v:
Language and Learning Across the Disciplines. 1:63-78
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Literatura y Lingüística; nov2024, Issue 50, p493-520, 28p
Autor:
Ismael Arinas Pellón, Jan Engberg
Publikováno v:
International Journal of English Studies (IJES), Vol 11, Iss 1, Pp 55-73 (2011)
In this genre analysis research paper, we compare U.S. patents, contracts, and regulations on technical matters with a focus upon the relation between vagueness and communicative purposes and subpurposes of these three genres. Our main interest is th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/190b37153064428f90c1f8b622662571
Publikováno v:
Éducation et Socialisation, Vol 30 (2011)
This study is part of a research which aims first to a better understanding of the writing academic practices of students and teachers secondly to describe their links. The writings are considered as disciplinary genres. So we may take into account t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5eb1abca30554e29aaeb7f72be5e8bd7