Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"disadoption"'
Autor:
Christian Grovermann, Charles Rees, Assane Beye, Tesfamicheal Wossen, Tahirou Abdoulaye, Harun Cicek
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Food Systems, Vol 7 (2023)
IntroductionAgroforestry plays a vital role in maintaining and developing the resilience and productivity of farms and landscapes. Scientific evidence from the Sahel region suggests that integration of trees and shrubs has the potential to improve te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3480b2f9c3524f47a3041ede68f68b19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nitin Sachdeva
Publikováno v:
International Journal of Mathematical, Engineering and Management Sciences, Vol 2, Iss 2, Pp 125-134 (2017)
Innovation diffusion models have been developed by many researchers during the past few decades based on the famous Bass (1969) model. Several such diffusion models have been developed in consideration of price, marketing efforts etc., however, it is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5fba9e6990342ca8d70ef261a6b4ad7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richard S Cottrell, Jason Maier, Danielle M Ferraro, Gordon D Blasco, Roland Geyer, Halley E Froehlich, Benjamin S Halpern
Publikováno v:
Environmental Research Letters, Vol 16, Iss 10, p 104022 (2021)
With human food production a major driver of global environmental change, there is increasing recognition of the importance of shifting towards more sustainable dietary patterns. With wholesale dietary change notoriously difficult to implement at sca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dda1a0d8350542818da4c28e67411ca2
Autor:
Fournier Susan
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 6, Iss 1, Pp 28-33 (2014)
Relationships with brands are like relationships between people. Even when they were very close, they can fail for diverse reasons. The disadoption of favorite brands doesn't happen overnight. It tends to be an extended, often painful process and not
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d5a42ba7bb843898d3d076a335fbd05
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.