Zobrazeno 1 - 10
of 4 676
pro vyhledávání: '"direct effects"'
Publikováno v:
Sociological Science, Vol 11, Iss 31, Pp 854-885 (2024)
Access to higher education depends on the interaction between social origins and academic performance: background resources boost academic skills; but even when controlling for performance, privileged students are more likely to make ambitious choice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbae382846b14ce3a93c882b91c20eea
Autor:
Lin, Jolene, Peel, Jacqueline
Publikováno v:
Litigating Climate Change in the Global South.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/9780191926525.003.0006
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 14, Iss 8, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Temperature and resource availability are pivotal factors influencing phytoplankton community structures. Numerous prior studies demonstrated their significant influence on phytoplankton stoichiometry, cell size, and growth rates. The growth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f55162ffc6fc434a89c30692d90697d7
Publikováno v:
Electronic Journal of Plant Breeding, Vol 14, Iss 4, Pp 1560-1566 (2023)
An experiment was carried out during Kharif 2020 at wetland farm of Sri Venkateswara Agricultural College, Tirupati using 30 inbred lines of maize to assess the trait association for 16 yield and yield attributes. It revealed that ear length, number
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6aebfa8f411d4a00898b2393580c04d8
Publikováno v:
Statistics in Transition. New Series. 24(2):85-92
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1111410
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.