Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"digital toolbox"'
Autor:
Andrea Bencsik
Publikováno v:
RIMCIS (2024)
In recent years, the use of high-level IT systems and the digitalisation of organisational processes has become increasingly important in business organisations. This means that digitalisation is one of the most frequently mentioned objectives in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43e3db02bdcc4a279f2f56c70320bd21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Unsworth, Tim
This dissertation describes the need for, and creation of, a digital toolbox of activities for English lessons for Dutch primary school teachers. Literature relevant to this study is presented as the foundation of the digital toolbox’s construction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1540::f08d900382ef15f723748382702c377d
https://hdl.handle.net/20.500.14279/22818
https://hdl.handle.net/20.500.14279/22818
Schools are tasked with the responsibility of educating students from a wide variety of backgrounds. Teachers are tasked with finding and implementing effective teaching strategies for every student in their classroom. English Language Learners (ELLs
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2286/R.I.62975
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jüri Soolep, Raul Kalvo
This research paper deals with new methods of representing the urban and cultural history. Tallinn (Estonia) has rich past of urban fabric. It is relatively well investigated and documented in visual form by Prof. Rein Zobel. We are looking for the n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ef4cabf5f05c2a9e7d82bb624dbaa68e
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-98946
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-98946
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.