Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"digital technology integration"'
Autor:
Gulmira Abildinova, Elmira Abdykerimova, Almagul Assainova, Kaussar Mukhtarkyzy, Dariya Abykenova
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThis study investigates higher education teachers’ perceptions of active teaching methods—Case-Based Learning (CBL), Problem-Based Learning (PBL), and Team-Based Learning (TBL)—and their integration with digital technologies. These
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d9dbc951a6441198c227ff81c317c98
Publikováno v:
Nordic Journal of Comparative and International Education, Vol 8, Iss 3 (2024)
The rapid advancement of digital technology necessitates that teachers enhance their competencies in the teaching and learning process of mathematics. This study aims to evaluate the demographic factors affecting teachers' use of digital technology a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c90b1409c7054c8fa207cdc715559633
Publikováno v:
Economies, Vol 12, Iss 3, p 63 (2024)
This research thoroughly examines the dynamic relationship between the European Union’s economic growth and rapid advancements in Information and Communication Technology (ICT). Specifically, it assesses how certain ICT indicators are associated wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3354414234940dc929cbac4a684b01d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alina Măriuca Ionescu, Anca-Maria Clipa, Elena-Sabina Turnea, Cătălin-Ioan Clipa, Maria Viorica Bedrule-Grigoruță, Steffen Roth
Publikováno v:
Journal of Business Economics and Management (2022)
This article is concerned with the impact of corporate digitalization on the corporate sustainability performance and with barriers and supportive institutional frameworks for corporate digital technology adaptation. Collected from big data sets such
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2769f1747f5e4a5f90cfc858493ec549
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Tatsqif, Vol 17, Iss 1 (2019)
Abstrak Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui hubungan antara penggunaan jejaring sosial facebook terhadap prestasi belajar siswa. Subjek dalam penelitian ini adalah siswa MTs. Syamsul Huda Peresak yang berjumlah 34 orang. Penelitina ini merupaka
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f51328c16363447dbafe1820adc575fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2009 May 01. 71(1), 65-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40284585