Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"digital tablets"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teppo Jakonen, Kreeta Niemi
Publikováno v:
Social Interaction, Vol 3, Iss 1 (2020)
This article investigates touch in the social organization of digital classroom activities as small groups of primary school pupils animate a story by using a shared iPad. Such a socio-material setting foregrounds haptic resources for action and requ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9045b6dcfd0f4663a5237abae0937b81
Autor:
Petra Petersen
Publikováno v:
Designs for Learning, Vol 10, Iss 1, Pp 88-99 (2018)
In this video ethnographic study, a social semiotic approach has been used to explore how the use of digital tablets in preschools may enable children’s communication in a minority language. The results show how preschool children use the emerging
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d59f03cc3b934548ae6d793798ff707e
Improving the oral language skills of elementary school students through video-recorded performances
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education, Vol. 128, no.104141, p. 1-11 (2023)
This study is situated in the context of teaching first language (L1) oral communication in elementary school in Fr-Belgium. According to the literature, the quality of oral performances can be improved through revision. Using video recording could o
Autor:
Sjöstrand, Emma
This study aims to explore the attitudes and practices of Swedish parents regarding the use of digital tablets for their toddlers' English language acquisition. The study focuses on the perceptions of parents regarding the role of tablets in supporti
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-63507
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petra Petersen
Publikováno v:
Nordic Journal of Digital Literacy, Vol 10, Pp 145-169 (2015)
This study explores children’s agency in respect to the relations constituted between the participants’ interaction and the design affordances of digital tablets. The findings underscore the importance of taking into account how the participant
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca54a4ada76b44ea8225ccd7dc1f2e6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colpas, Paola Patricia Ariza, Tapias, Belina Annery Herrera, Comas, Andres Gabriel Sanchez, Melo, Marlon Alberto Piñeres, Royert, Judith Martinez
Publikováno v:
Advances in Swarm Intelligence
Citizen competences are considered as a fundamental aspect in the social development of man with his environment, which allows him to carry out actions that are articulated with the different guidelines established by law, which leads the citizen to