Zobrazeno 1 - 10
of 443
pro vyhledávání: '"digital storybook"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, Chenelle1 (AUTHOR), Boone, Kelly M.1 (AUTHOR), Pattisapu, Prasanth2,3,4 (AUTHOR), Malhotra, Prashant3,4 (AUTHOR) Prashant.Malhotra@nationwidechildrens.org
Publikováno v:
PLoS ONE. 5/31/2024, Vol. 19 Issue 5, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Acitya, Vol 5, Iss 2, Pp 319-341 (2023)
This study aims to develop TBLT-based digital storybook to facilitate students’ literacy activities for 9th-grade students at SMP Negeri 4 Singaraja. This research uses the Design and Development model by Richey and Klein (2014) as the basis of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a50a8ce0c184b019c12fd98702964be
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 19, Iss 5, p e0302734 (2024)
Since the early 2000's, digital reading applications have enhanced the language and literacy skills of typically hearing young children; however, no digital storybook intervention currently exists to scaffold the early language and literacy skills of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbdd72876f464f2d9b2cbcc071a2ca9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Language Teaching & Therapy. Sep2024, p1.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie.
Abstract: Research suggests that storybook reading fosters children’s language skills in the early years, with digital formats bearing new potential. This experimental pilot study with stratified randomization evaluates the effects of digital story
Publikováno v:
Journal on Teacher Education; Vol. 3 No. 3 (2022): Journal On Teacher Education; 115-127
Membaca merupakan salah satu keterampilan bahasa Inggris yang penting untuk menyerap informasi baru dan memperkuat ingatan yang ada. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui persepsi siswa setelah membaca buku cerita digital bahasa Inggris “Let's