Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"digital self‐efficacy"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Various factors, including technical, organisational, cultural, and individual, can influence how people adopt digital technologies (DT). However, different contexts have produced similar yet distinct results when researchers integrated these various
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/254e4cd1511346dd9c175907a5717539
Publikováno v:
Central European Management Journal, 2023, Vol. 31, Issue 4, pp. 522-534.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CEMJ-04-2022-0226
Publikováno v:
Central European Management Journal, Vol 31, Iss 4, Pp 522-534 (2023)
Purpose – The study aims to examine the digital competence of young employees (under 30 years of age) who graduated from the technical university. Self-assessment of selected digital competencies was examined along with the determination of a self-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c95d525352441bdadeec62385a9cae0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-21 (2022)
Abstract While various studies have focused on the significance of computational thinking (CT) for the future career paths of individuals in science, technology, engineering, and mathematics (STEM), few studies have focused on computational thinking
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13e819d16ba9482a86209e0295f71450
Publikováno v:
Romanian Journal of School Psychology. 15(29-30):58-70
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099990
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 12, Iss 4, Pp 275-286 (2021)
Background: The purpose of this paper was to assess Urmia high school teachers’ acceptance of digital game-based learning in view of their perceived usefulness and digital self-efficacy. Methods: A cross-sectional descriptive correlational study wa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb5a1c1d97f34271b601918fbd330f7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.