Zobrazeno 1 - 10
of 6 679
pro vyhledávání: '"digital programming"'
Publikováno v:
Journal of Architecture, Art & Humanistic Science, Vol 7, Iss 32, Pp 188-208 (2022)
The Technological progress that began with the industrial revolution during the 18th century was “the modern design epoch (1890:1850)”, that has had a direct impact on schools of architectural design, down to the contemporary digital age of the 1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/929ce1ff956b4febbbb07fd0600251d5
Publikováno v:
In Applied Materials Today June 2022 27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical Review Research, Vol 5, Iss 4, p 043003 (2023)
We demonstrate a digitally controlled piezoelectric metamaterial waveguide leveraging resonant, spatiotem-porally modulated synthetic impedance circuits for programmable reciprocity breaking. Piezoelectric metamaterials have effective stiffness that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26bf94dc74b34ca5b9954ae335c8f38f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grahn, Mia
Syftet med studien var att utifrån barns perspektiv, synliggöra hur femåringar i förskolan interagerar med varandra och artefakter som till exempel en robot när de programmerar. Vidare syftar studien till att beskriva och diskutera barns erfaren
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-98248
Autor:
Grahn, Mia
Syftet med studien var att utifrån barns perspektiv, synliggöra hur femåringar i förskolan interagerar med varandra och artefakter som till exempel en robot när de programmerar. Vidare syftar studien till att beskriva och diskutera barns erfaren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______142::4dda0b9365be395f647bb9f853a8edf3
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-98248
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-98248