Zobrazeno 1 - 10
of 20 923
pro vyhledávání: '"digital portfolio"'
Autor:
Zambrano, Carolina1 carolinazambrano@gmail.com, Friz, Miguel2 mfriz@ubiobio.cl, Valdivia, Jorge3 jvaldivi@udec.cl
Publikováno v:
Información Tecnológica. Jun2024, Vol. 35 Issue 3, p51-60. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2023, Vol. 13 Issue 3, p1-11. 11p.
Autor:
Redite Kurniawan, Khusniatul Khukmi
Publikováno v:
Journal of ICSAR, Vol 7, Iss 2, Pp 230-240 (2023)
Technology and the internet are useful in learning recently. One of them is through digital portfolio assessment as a whole part of learning for special needs students. The purpose of this study is to find out a theory that digital portfolio is not o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21b74c985c8d44b4915acd0422e35ccb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract Self-regulated learning has been recognized as helpful in language learning. This study showed how self-regulated learning contributes to stimulating students’ speaking skills. In an English as a Foreign Language (EFL) setting, speaking is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8fcf8964ab944429fb358fba79b0b71
Autor:
N. V. Tikhonova
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 30, Iss 10, Pp 87-98 (2021)
RETRACTED ARTICLENowadays, digital technologies are widely used at all levels of education and are effectively integrated into diverse teaching and learning activities (transmission of information, educational projects, presentations, games, training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/935884a6128742c9bb8197eed81644e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JP (Jurnal Pendidikan), Vol 7, Iss 1, Pp 38-44 (2022)
An effort to provide contextual teaching and learning practices that accommodate children’s requirements for future success is critical. However, to capture their learning in the meaningful way is still limited, especially during the COVID-19 pande
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc8319d1941b420ca0afd5938aca54bb