Zobrazeno 1 - 10
of 1 156
pro vyhledávání: '"digital phenotype"'
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 8, p e59623 (2024)
BackgroundThe growing concern on adolescent mental health calls for proactive early detection and intervention strategies. There is a recognition of the link between digital phenotypes and mental health, drawing attention to their potential use. Howe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a02f5c357c54519b7c477b93ac1f2e2
Autor:
Nguyen, Binh, Torres, Andrei, Espinola, Caroline W., Sim, Walter, Kenny, Deborah, Campbell, Douglas M., Lou, Wendy, Kapralos, Bill, Beavers, Lindsay, Peter, Elizabeth, Dubrowski, Adam, Krishnan, Sridhar, Bhat, Venkat
Publikováno v:
In Computer Methods and Programs in Biomedicine October 2023 240
Autor:
Cho M; Human Computer Interaction Lab, Department of Cognitive Science, Yonsei University, Seoul, Republic of Korea., Park D; Human Computer Interaction Lab, School of Business, Yonsei University, Seoul, Republic of Korea., Choo M; Human Computer Interaction Lab, Department of Cognitive Science, Yonsei University, Seoul, Republic of Korea.; HAII Corp, Seoul, Republic of Korea., Kim J; Human Computer Interaction Lab, School of Business, Yonsei University, Seoul, Republic of Korea.; HAII Corp, Seoul, Republic of Korea., Han DH; College of Medicine, Chung-Ang University, Seoul, Republic of Korea.
Publikováno v:
JMIR formative research [JMIR Form Res] 2024 Oct 24; Vol. 8, pp. e59623. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 24.
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 8, Pp 15-15 (2024)
OBJECTIVES/GOALS: Metabolic syndrome (MetS), defined as a cluster of cardiometabolic disease risk factors, is seldom coded using the ICD-10 system in electronic medical records (EMR). The goal of this study was to use EMR to construct MetS with a dig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b13f4ffb858340e28379439d5c40aaf0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.