Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"digital overload"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arielle C. Smith, Lauren A. Fowler, Andrea K. Graham, Beth K. Jaworski, Marie-Laure Firebaugh, Grace E. Monterubio, Melissa M. Vázquez, Bianca DePietro, Shiri Sadeh-Sharvit, Katherine N. Balantekin, Naira Topooco, Denise E. Wilfley, C. Barr Taylor, Ellen E. Fitzsimmons-Craft
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 10, Iss 8, p 279 (2021)
Mental health phone applications (apps) provide cost-effective, easily accessible support for college students, yet long-term engagement is often low. Digital overload, defined as information burden from technological devices, may contribute to disen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa72b90279404619b88eb285fa5cbf9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bianca DePietro, Lauren A. Fowler, Marie-Laure Firebaugh, Beth K. Jaworski, C. Barr Taylor, Naira Topooco, Grace E. Monterubio, Arielle C. Smith, Ellen E. Fitzsimmons-Craft, Melissa M. Vázquez, Katherine N. Balantekin, Shiri Sadeh-Sharvit, Andrea K. Graham, Denise E. Wilfley
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 10, Iss 279, p 279 (2021)
Social Sciences
Volume 10
Issue 8
Social Sciences
Volume 10
Issue 8
Mental health phone applications (apps) provide cost-effective, easily accessible support for college students, yet long-term engagement is often low. Digital overload, defined as information burden from technological devices, may contribute to disen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.