Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"digital instruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ikala: Revista de Lenguaje y Cultura, Vol 26, Iss 3 (2021)
Dual immersion programs have proven effective in achieving biliteracy for all students. However, maintaining equitable practices at the core of such programs has become more challenging in remote learning due to the pandemic. It is necessary, therefo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/890e5243961e48fdb4b6cfeac57ac40c
Autor:
Kirovska-Simjanoska Daniela
Publikováno v:
SEEU Review, Vol 14, Iss 1, Pp 36-68 (2019)
In this study of English Foreign Language Learners, the author explored the learning preferences of 14 students (ages 18-20) enrolled in English for Specific Purposes (ESP) course. All students were provided with the same content, course materials, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/828d5e48b31841e49095c792ca5a0ae4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ove Østerlie, Julia Sargent, Chad Killian, Miguel Garcia-Jaen, Salvador García-Martínez, Alberto Ferriz-Valero
Publikováno v:
European Physical Education Review
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
The integration of digital technology into educational settings is expanding rapidly. One emerging didactical approach is flipped learning, which leverages digital, internet-based technologies to deliver key instructions prior to classes. It then use
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::71d31a566a18dd400532a5ae5c83d691
https://hdl.handle.net/11250/3018814
https://hdl.handle.net/11250/3018814
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chad M. Killian, Sarah M. Espinoza, Collin A. Webster, Belden Long, Mark Urtel, Amelia Mays Woods, Emily M. D’Agostino
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 22; Pages: 15188
Background: Physical activity (PA) is related to a variety of positive outcomes for youth and physical education (PE) represents a primary school-based environment where students can engage in moderate-to-vigorous physical activity (MVPA). Limitation
Autor:
Daniela Kirovska-Simjanoska
Publikováno v:
SEEU Review, Vol 14, Iss 1, Pp 36-68 (2019)
In this study of English Foreign Language Learners, the author explored the learning preferences of 14 students (ages 18-20) enrolled in English for Specific Purposes (ESP) course. All students were provided with the same content, course materials, a