Zobrazeno 1 - 10
of 2 090
pro vyhledávání: '"digital influencer"'
Autor:
Panggati, Ignatius Enda1 (AUTHOR) ndoghy@gmail.com, Sasmoko1 (AUTHOR), Simatupang, Boto1 (AUTHOR), Abdinagoro, Sri Bramantoro1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Business & Management. Dec2023, Vol. 10 Issue 2, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wandoko, Wanda1 (AUTHOR), Panggati, Ignatius Enda2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Relationship Marketing. Apr-Jun2022, Vol. 21 Issue 2, p148-167. 20p. 2 Diagrams, 8 Charts.
Autor:
Nascimento, Thaysa Costa Do1 (AUTHOR) thaysa.nascimento@coppead.ufrj.br, Campos, Roberta Dias1 (AUTHOR), Suarez, Maribel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Sep2020, Vol. 36 Issue 11/12, p1009-1030. 22p. 1 Diagram, 2 Charts.
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThe COVID-19 pandemic is changing consumer behaviour, where consumers are shifting their activities toward digital activities. One of the popular advertising media among digital natives during the COVID-19 pandemic is digital influencers. Bra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a9cc274f4a4479f86b00ed12b53f960
Publikováno v:
Tourism & Management Studies; 2024, Vol. 20 Issue 2, p25-38, 14p
Autor:
Jeanette Landgrebe
Publikováno v:
Hermes, Iss 64 (2024)
Virtual influencer marketing is a global emerging phenomenon in social media research. Research on traditional influencer marketing and practices has been the locus of attention for years, but fairly scarce research deals with the rise and influence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/232b5e145968429093044a58c606d4d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.