Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"digital gamification"'
Publikováno v:
Arabiyatuna: Jurnal Bahasa Arab, Vol 8, Iss 1, Pp 169-186 (2024)
This research aimed to determine the feasibility of web-based digital Arabic language gamification media from experts and users. Specifically, the research investigated the feasibility analysis of web media with the URL: https://belajararabonline14.w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8be8d26c8b874c7a8d1758f7334d3fac
Autor:
Ilhem Khadija Boudour
Publikováno v:
Arbitrer, Vol 10, Iss 4, Pp 419-425 (2024)
The current paper looks at investigating middle school teachers’ perspectives towards gamification in the EFL context in Algeria. To this end, the study explores the potential of incorporating digital gamification in EFL teaching with a focus on te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08912bb0efe648c4ae4be9a476d29ea7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcillo, Fabricio, Hernández, Wilmar, Torres, Jimmy, Cusme, Lorena, Mora, Eugenio, Cobeña Susana
In the educational context, gamification has emerged as an effective strategy to enhance learning and motivation. With the rise of information and communication technologies, digital gamification (DG) has emerged. Although there are numerous studies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::ff521f9cbd847a875a8d227f10454fd8
https://zenodo.org/record/7792763
https://zenodo.org/record/7792763
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.