Zobrazeno 1 - 10
of 712
pro vyhledávání: '"digital gamification"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foroutan Far, Fariba1, Taghizadeh, Mahboubeh1 mah_taghizadeh@ut.ac.ir
Publikováno v:
Computer Assisted Language Learning. Nov2024, Vol. 37 Issue 7, p2083-2115. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qiao, Shen1, Yeung, Susanna Siu‐sze2, Zainuddin, Zamzami3, Ng, Davy Tsz Kit1, Chu, Samuel Kai Wah1 samchu@hku.hk
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jan2023, Vol. 54 Issue 1, p394-413. 20p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Al-Mudarris, Vol 7, Iss 2 (2024)
Mathematics is one of the important subjects for students. Mathematics subjects focus more on the ability to remember, memorize, and interpret. it can train students to think logically, analytically, systematically, critically, and creatively in solv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35ec9923c15c416896c75c9067c843e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.