Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"digital empathy"'
Autor:
Isabelle S. Thaler
Publikováno v:
Training, Language and Culture, Vol 7, Iss 3, Pp 23-30 (2023)
Whilst representing a core component of any communicative context, empathy may be even more significant in foreign language teaching than other school subjects. Learners need interlocutors to use and learn a language, which makes the language-learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3245c5d823c14bca989e5d77c43a7cbd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raffaele Sperandeo, Valeria Cioffi, Lucia Luciana Mosca, Teresa Longobardi, Enrico Moretto, Yari Mirko Alfano, Cristiano Scandurra, Benedetta Muzii, Daniela Cantone, Carmela Guerriera, Marco Architravo, Nelson Mauro Maldonato
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Providing remote psychotherapy using technology is a growing practice, especially since the outbreak of the COVID-19 pandemic. Even if in numerous studies video conferencing psychotherapy (VCP) was found to be clinically effective, some doubts contin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcc067484ef344afb5fccfa0487e2818
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.