Zobrazeno 1 - 10
of 645
pro vyhledávání: '"digital empathy"'
Autor:
Ruixia Sun1, Shiwu Bi1 sunruixia@sau.edu.cn
Publikováno v:
Technium Social Sciences Journal. Oct2024, Vol. 62, p233-246. 14p.
Autor:
Joosten, Jan1 jan.joosten@th-nuernberg.de, Hahn, Alexander2 alexander.hahn@th-nuernberg.de, Klug, Katharina3 katharina.klug@hs-ansbach.de, Riedmüller, Florian4 florian.riedmueller@th-nuernberg.de, Totzek, Dirk5 dirk.totzek@uni-passau.de
Publikováno v:
Marketing Review St. Gallen. 2024, Issue 5, p80-87. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thaler, Isabelle S.1 isabelle.thaler@education.ox.ac.uk
Publikováno v:
TLC Journal. 2023, Vol. 7 Issue 3, p23-30. 8p.
Autor:
Isabelle S. Thaler
Publikováno v:
Training, Language and Culture, Vol 7, Iss 3, Pp 23-30 (2023)
Whilst representing a core component of any communicative context, empathy may be even more significant in foreign language teaching than other school subjects. Learners need interlocutors to use and learn a language, which makes the language-learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3245c5d823c14bca989e5d77c43a7cbd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hua Hong Hieu, Le Thanh Thao
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2024, Vol. 19 Issue 4, p58-70, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.