Zobrazeno 1 - 10
of 1 711
pro vyhledávání: '"digital animations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 79 (2024)
Previous research shows that pupils’ participation in educational activities increases when they are allowed to use several forms of expression. Furthermore, digital media have become increasingly prominent as “carriers” of meaning in chemistry
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e62b0c3a0444e1991a7411848b188ff
Autor:
Derek Breen
The easy way to start animating today! Creating Digital Animations is your ticket to learning animation! Learn how to animate your very own characters using Scratch—the free multimedia tool that lets you create interactive stories, games, and anima
Publikováno v:
Caderno Brasileiro de Ensino de Física, Vol 35, Iss 3, Pp 805-850 (2018)
This work presents the outcomes of the use of a didactic sequence developed for the context of pre-service physics teachers training. The intervention had as its essential focus advancing a critical reflection on virtual learning objects with histori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f126fa18a684d7191af7525bbe71cea
Autor:
Doğru, Hüsnü Çağlar
Publikováno v:
Journal of Awareness (JoA). 2:161-170
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=581154
Publikováno v:
Utbildning & Lärande, Vol 17, Iss 4 (2023)
The focus of this article is on digital tools as part of mathematics education with six-year-olds. More explicitly, we study how the creation of digital animations, as a part of working on a problem-solving task, enables young students’ learning of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/884ebbcaaa9a42849bd94a4452d9cf7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching. 48:985-1009
Research has identified the value of learners using technology to construct their own representations of science concepts. In this study, we investigate how learners, such as preservice elementary teachers, design and make a narrated animation to rep
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.