Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"dificulty"'
Publikováno v:
Jurnal Lebesgue, Vol 4, Iss 1, Pp 629-639 (2023)
This study aims to describe the quality of questions made by teachers at SMP Negeri 9 Satap Langowan in mathematics, in terms of validity, reliability, level of difficulty, distinguishing power and distractors of the questions. This research method i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbe8dd08fdb34a9d9dae0e77f08d0605
Autor:
Sudaryono
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan dan Kebudayaan, Vol 17, Iss 6, Pp 719-732 (2013)
Educational measurement, including measurement of learning outcomes include a variety of fields, depending on the object of learning what to measure. Therefore, the problem in this paper are: 1) whether the item response theory or theories of modern
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed88c157383042caa24073b1f0af5cc2
Autor:
Lancaster, E. L.1
Publikováno v:
American Music Teacher. Jun/Jul2021, Vol. 70 Issue 6, p12-16. 3p.
Publikováno v:
Quality & Quantity
Teachers and Students worldwide often dance to the tune of tests and examinations. Assessments are powerful tools for catalyzing the achievement of educational goals, especially if done rightly. One of the tools for ‘doing it rightly’ is item ana
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sudaryono Sudaryono
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan dan Kebudayaan, Vol 17, Iss 6, Pp 719-732 (2013)
Educational measurement, including measurement of learning outcomes include a variety of fields, depending on the object of learning what to measure. Therefore, the problem in this paper are: 1) whether the item response theory or theories of modern
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educació social. Revista d'intervenció sòcioeducativa; Núm. 43 (2009): Globalització, diversitat cultural i acció socioeducativa; p. 91-101
Educació social: revista d'intervenció sòcioeducativa; Núm. 43 (2009): Globalització, diversitat cultural i acció socioeducativa; p. 91-101
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Educació social: revista d'intervenció sòcioeducativa; Núm. 43 (2009): Globalització, diversitat cultural i acció socioeducativa; p. 91-101
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Darrerament, el concepte resiliència s’ha fet molt present en els discursos tècnics del camp social. Ara bé, els usos que se li estan donant són múltiples i en alguns casos molt diferenciats entre ells. Per clarificar el sentit inicial del con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.