Zobrazeno 1 - 10
of 81 155
pro vyhledávání: '"difficulty understanding"'
While users tend to perceive instructional videos as an experience rather than a lesson with a set of instructions, instructional videos are more effective and appealing than textual user manuals and eliminate the ambiguity in text-based descriptions
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.11031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morean, Meghan E., Wackowski, Olivia A., Eissenberg, Thomas, Delnevo, Cristine D., Krishnan-Sarin, Suchitra
Publikováno v:
In Addictive Behaviors September 2021 120
Autor:
O'Neill, Daniela K.
Publikováno v:
Child Development, 2001 May 01. 72(3), 803-815.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1132456
Publikováno v:
Child Development, 1996 Jun 01. 67(3), 803-819.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1131862
Publikováno v:
In Journal of Neonatal Nursing December 2017 23(6):248-252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KIZILCIK, Hasan Şahin1 hskizilcik@gazi.edu.tr, ÜNLÜ YAVAŞ, Pervin1
Publikováno v:
Cukurova University Faculty of Education Journal / Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Oct2017, Vol. 46 Issue 2, p399-426. 28p.
Publikováno v:
KnE Social Sciences.
This research is based on the low understanding of students’ mathematics. One of the causes for the low understanding of students’ mathematics is a factor in the students themselves in the form of student difficulties in solving problems related