Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"different specializations"'
Autor:
V. A. Zaborova, V. G. Arzumanyan, T. A. Artemieva, L. M. Butovchenko, K. G. Gurevich, M. V. Terekhova
Publikováno v:
Сеченовский вестник, Vol 0, Iss 1-2, Pp 42-46 (2022)
The aim of research is to investigate the features of staphylococcal microflora of sportsmen of different specializations.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7774ebeb4fd34e309ca0166397e83d4e
Publikováno v:
Socialinės Technologijos / Social Technologies. 3(01):25-38
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=140108
Publikováno v:
Santalka: Filologija, Edukologija / Coactivity: Philology, Educology. 20(1):49-55
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=82224
Publikováno v:
Socialinių mokslų studijos / Societal studies. 4(1):19-31
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=113325
Publikováno v:
Social Technologies, Vol 3, Iss 1, Pp 25-38 (2013)
Purpose—the focus of this article is to explore difficulties that are encountered by students during the first term at university. It is well known that students can have various problems in learning English and make mistakes in grammar, vocabulary
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c6a0a7bd8cb4b508a407cc6bae90d16
Publikováno v:
Socialinės technologijos 2013, Nr. 3 (1), p. 25-38.
Social Technologies, Vol 3, Iss 1, Pp 25-38 (2013)
Social Technologies, Vol 3, Iss 1, Pp 25-38 (2013)
Purpose—the focus of this article is to explore difficulties that are encountered by students during the first term at university. It is well known that students can have various problems in learning English and make mistakes in grammar, vocabulary
Publikováno v:
Coactivity: Philology, Educology, Vol 20, Iss 1, Pp 49-55 (2012)
Santalka: filologija, edukologija 2012, t. 20, Nr. 1, p. 49-55.
Santalka: filologija, edukologija 2012, t. 20, Nr. 1, p. 49-55.
E. mokymosi sąvoka yra dvilypė. Iš vienos pusės, ji naudojama apibūdinti nuotolinį mokymąsi, iš kitos pusės, ji taip pat apima ir mišrųjį, vadinamąjį hibridinį mokymą (-si). Šiame straipsnyje analizuojamas klasikinis mišrusis mokyma
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.