Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"diferencovaná výuka"'
Autor:
Jana Navrátilová
Publikováno v:
Pedagogika, Vol 73, Iss 1 (2023)
Cíle – Předkládaná studie je věnovaná problematice seskupování žáků v prostředí druhého stupně základních škol. Studie si klade za cíl popsat, jak žáci vypovídají o zkušenostech s výukou ve výkonových skupinách, a to př
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9fed2b794d84d19a3f1bcddc680f233
Autor:
Jana Navrátilová
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 30, Iss 3, Pp 347–374-347–374 (2020)
Studie analyzuje současnou situaci částečné diferenciace (rozdělování žáků v určitých předmětech, na část vyučování) na druhém stupni základních škol v Brně. Teoretická část je věnovaná problematice diferencovaného vzd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8706c28b948b404c8830af04304e31c9
Autor:
DRAHOTOVÁ, Michaela
The aim of the Diploma thesis is to examine the concept of differentiated instruction. The thesis is divided into two parts. The first part offers a closer look at the theoretical aspects related to differentiation. The attention is paid especially t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::6594e3de0cddd367a933ebf599bfa1f6
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514328
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514328
Autor:
Romanov, A. V.
The differentiated training allows to organize the learning process as comfortable as possible for each group of students in the penitentiary system. Such way of organizing does not only solve the problem of formation of professional competencies, bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::f4238229aa00fea33ae7c8290bd376c5
http://hdl.handle.net/11025/26154
http://hdl.handle.net/11025/26154