Zobrazeno 1 - 10
of 937
pro vyhledávání: '"didactic tasks"'
Publikováno v:
Education: Modern Discourses, Iss 4, Pp 23-31 (2021)
The paper is aimed at substantiating the system of psychological and didactic tasks all the players in the educational process of general secondary schools (teachers, schoolchildren, parents) face in the paradigm “teachers – schoolchildren – pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/897ea937cd104a0fae65d7288b7f2a98
Autor:
Paşayeva, Arzu1 pasaeva_1969@mail.ru
Publikováno v:
Nature & Science / Təbiət və Elm. 2023, Vol. 5 Issue 9, p30-35. 6p.
Autor:
Miterka, Elżbieta, Maciuk, Sylwia
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. X(2):63-68
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=801040
Autor:
Gajdzica, Zenon
Publikováno v:
Konteksty Pedagogiczne / Pedagogical Context. 13(2):49-59
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=830720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
It is very important to develop listening comprehension skills in elementary school students. For this reason, the issue of using didactic games and systematic approach to didactic tasks in the development of listening comprehension in primary school
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a490e5115c479ce65d82ab89f79eb9f
Autor:
Lorenzen, Salete
Esta dissertação de mestrado trata do ensino do italiano como língua estrangeira (LE) a universitários brasileiros cuja língua materna (LM) é o português brasileiro. Esses estudantes estão inscritos no curso de graduação em Língua e Litera
Autor:
Zenon Gajdzica
Publikováno v:
Konteksty Pedagogiczne, Vol 2, Iss 13 (2019)
The mainstream category is a constitutive element of the traditionally understood inclusive education (the one based on the reconstruction of special needs education). Most authors of definitions formulated in the early stages of the development of i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4307dc11c065446fad8838ca0d717b88
Publikováno v:
Education: Modern Discourses. :23-31
The paper is aimed at substantiating the system of psychological and didactic tasks all the players in the educational process of general secondary schools (teachers, schoolchildren, parents) face in the paradigm “teachers – schoolchildren – pa