Zobrazeno 1 - 10
of 5 745
pro vyhledávání: '"didactic proposal"'
Autor:
Pinheiro Fagundes, Isabelle1 isabelle.fagundes@ufersa.edu.br, Gonçalves de Macedo Reinaldo, Maria Augusta2 augusta.reinaldo@gmail.com
Publikováno v:
ESPecialist. 2024, Vol. 45 Issue 4, p167-185. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Advanced Sciences and Mathematics Education, Vol 2, Iss 2, Pp 97-108 (2022)
The concept of the International Mathematics Olympiad (IMO) in learning mathematics in the classroom is something that can inspire students by structuring didactic proposals. This study aims to present a didactic proposal from the perspective of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b320764b8d63496c8703676d0daf80e3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
José Saavedra-Villamizar, Pedro1 pedrojose.saavedra@gmail.com, Lilia Chaparro-Velásquez, Blanca1 blancalicha2012@hotmail.com, Aleida Alzate, Luz2 aleidaalzate@gmail.com
Publikováno v:
I+D Revista de Investigaciones. ene-jun2023, Vol. 18 Issue 1, p108-122. 15p.