Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"dialogue-based CALL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mazzilli, Francesca
Publikováno v:
Educazione Linguistica Language Education, Vol 10, Iss 1, Pp - (2021)
The aim of this study is to investigate (i) how learners perceive the non-educational chatbot Elbot as a language learning tool in a formal context (university German course), and (ii) to what extent a set of task-oriented interactions with Elbot inf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3913709fdcd943d49caec512d04b68b8
Publikováno v:
Language Learning & Technology, Vol. 26, no. 1, p. 1-24 (2022)
The present study offers a meta-analysis of effectiveness studies on dialogue-based CALL, i.e., systems allowing a learner to practice a second language (L2) by interact- ing with a conversational agent (“bot”). Through a systematic inclusion and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::27ae628bb77f5c2a617c831d7a3de790
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/662188
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/662188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Assisted Language Learning, Vol. 32, no. 8, p. 827-877 (2019)
This article presents the results of a systematic review of the literature on dialogue-based CALL, resulting in a conceptual framework for research on the matter. Applications allowing a learner to have a conversation in a foreign language with a com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::14e03b14c6fe67347c622f5f54e69954
https://hdl.handle.net/2078.1/213666
https://hdl.handle.net/2078.1/213666
Dialogue-based computer-assisted language learning (CALL) systems allow a learner to practice meaningfully a foreign language (L2) with an automated agent, whether orally or through text chat. With the aim of establishing the impact of such systems o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1493::6aa275c6b8b0c6027a91d7c50e8d705d
https://hdl.handle.net/2078.1/185025
https://hdl.handle.net/2078.1/185025
Dialogue-based computer-assisted language learning (CALL) encompasses applications that allow a learner to practice a foreign language by carrying a conversation with a computer through unconstrained input. Such systems, whether speech or text-based,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1493::ae34df446e31bdc6dcf2638ce17d9436
https://hdl.handle.net/2078.1/175660
https://hdl.handle.net/2078.1/175660
Publikováno v:
Critical CALL – Proceedings of the 2015 EUROCALL Conference, Padova, Italy.
Dialogue-based CALL covers applications and systems allowing a learner to practice the target language in a meaning-focused conversational activity with an automated agent. We first present a common definition for dialogue-based CALL, based on three
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.