Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"dialogue approach"'
Autor:
Tomi Bergström, Marika Biro, Tapio Gauffin, Timo Haaraniemi, Mia Kurtti, Päivi Köngäs-Saviaro, Teija Hietasaari, Juha Holma, Erika Jääskeläinen, Aarno Laitila, Elina Löhönen, Jouko Miettunen, Patrik Nikanne, Jouni Petäjäniemi, Jaakko Seikkula, Minna Tarkka, Jyri Taskila, Hannele Mäkiollitervo
Publikováno v:
Psychiatria Fennica, Vol 53, Pp 220-229 (2022)
Mental health research and practice is currently moving beyond a focus on group-level symptom reduction models. Hence, research and treatment increasingly emphasize the real-life individual needs of service users and their social networks. One exam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7099042d27e4514870f8ad4d7e14d58
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionPeer-supported Open Dialogue (POD) is a novel approach to mental health care that is currently being practiced and researched in the United Kingdom. For POD to be successfully implemented, effective training must be provided to make sure
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12b6e12bf81645ff9fe0eec840578e5f
Autor:
Kolja Heumann, Mira Kuhlmann, Maike Böning, Helene Tülsner, Raffaella Pocobello, Yuriy Ignatyev, Volkmar Aderhold, Sebastian von Peter
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
PurposeThe Open Dialogue (OD) approach has been implemented in different countries worldwide. OD not only depends on therapeutic principles but also requires a distinct set of structural changes that may impede its full implementation. In Germany, OD
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27830c991815401c98f8f504b6257551
Publikováno v:
Этническая культура, Vol , Iss 1 (2), Pp 34-36 (2020)
The article presents a scientific analysis of the problem of multicultural education. The dialogue approach as a methodological component of modern multicultural education, based on the position of the dialogue of cultures and cultural pluralism is c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2e3e7b5d2c34cbeb26facd5f9d1ab27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MORI, Yoshihiro, OTOYAMA, Wakaho
Publikováno v:
群馬大学教育実践研究. 39:235-244
Publikováno v:
Reference & Research Book News. Nov2006, Vol. 21 Issue 4, p303-308. 6p.
Autor:
Irina Vladimirovna Glukhova
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 1, Iss 1, Pp 114-122 (2015)
The paper deals with the issue of working out and introduction in educational process of higher educational institutions of the innovative technology for developing skills of critical thinking skills of the future specialists. Research is aimed at re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3025290466b4440c9cc96f28b1c046a2
Autor:
Arnold, Cath, author, Gallagher, Tracy, author
Publikováno v:
The Child's Curriculum : Working with the Natural Voices of Young Children, 2018, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198747109.003.0015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.