Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"dialogical learning"'
Publikováno v:
SALEE, Vol 5, Iss 2 (2024)
In the context of English as a Foreign Language (EFL) teacher education, reflective practice is an integral part of the development of pedagogical practices, yet challenges persist in its effective implementation. This study investigates the perspect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a192581a77424b698f729bb88d2cea56
Publikováno v:
Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина, Vol 14, Iss 2(52) (2024)
The article substantiates the need to fi nd and implement the latest learning technologies for students of higher medical education in the context of modern circumstances in Ukraine, which have caused the situation that a certain part of teaching is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/973ebfbead80482aae7631dc0a047b2b
Autor:
Katja Boehme
Publikováno v:
Religions, Vol 15, Iss 9, p 1077 (2024)
Challenges and tensions that arise in a pluralistic society with differing worldviews among its citizens must be addressed from the outset in school education. To enable social cohesion within a heterogeneous society, students must learn to harmonize
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83445eeaba07410d9f765c44cc5004b2
Autor:
Jochen Bauer
Publikováno v:
Religions, Vol 15, Iss 8, p 916 (2024)
Hamburg’s “Religious Education for All” (RUfa 2.0) is a confessional multifaith approach to shared religious education and a new and unique concept in Germany and Europe. All large religious communities in Hamburg collaborate their legal respon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90c1dabb6320424b940071969935af0b
Autor:
Ryymin, Essi, Lamberg, Laura
Publikováno v:
The Learning Organization, 2021, Vol. 29, Issue 1, pp. 38-51.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLO-09-2020-0172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mörgeli, Claudia
Wie sprechen Schüler*innen über ihre eigenen Handlungen und Lernprozesse, wenn die Lehrperson nicht ins Geschehen involviert ist? Und inwiefern führt das ästhetisch-forschende In-Beziehung-Treten mit dem Artefakt zu neuen Erfahrungen, die sich f
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92624
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
This paper focuses on the learning processes of students involved in a pedagogical design bridging in-class and out-of-class activities. As academic teachers–researchers, we designed a semester-long course in which academic and out-of-university ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fac43e5ee8b74dc8b2abfb761a01fcfa