Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"diagnostic expertise"'
The unexplored value of 'Normal': A commentary on the lack of normal cases in high-stakes assessment
Publikováno v:
Archives of Medicine and Health Sciences, Vol 9, Iss 1, Pp 136-139 (2021)
In this article, we highlight how standard assessments in the health professions pay little attention to “normal” cases – i.e. those without pathology – and as a result may be overlooking a skill that lies at the heart of efficient health car
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ce0612b824f461abffdfb68a162dba6
Autor:
Brian Rissmiller, Danny Castro, Charles G. Minard, Moushumi Sur, Kevin Roy, Teri Turner, Satid Thammasitboon
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 24, Iss 1 (2019)
Background: Ensuring that learners acquire diagnostic competence in a timely fashion is critical to providing high quality and safe patient care. Resident trainees typically gain experience by undertaking repetitive clinical encounters and receiving
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/760b070e9ebd4d009ef737765f2cb203
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9783319076973
MIS4TEL
MIS4TEL
Expertise is typically associated with high levels of experience in a domain. However, studies have shown that expertise is not necessarily correlated with experience [1]. The purpose of this paper is to describe a strategy for developing and evaluat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f9e04c88a41a8157f3bcfaa365007fc8
http://hdl.handle.net/11562/954542
http://hdl.handle.net/11562/954542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fišerová, Jaroslava
This thesis aims to describe tools which can be used in the autoevaluation of the school in various areas, mainly in the educational (the attitude to a subject, motivation, testing knowledge and skills), and the pedagogical area (the climate, sense p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::7b06d192cce4399b4955ae31ae26cef0
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-325957
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-325957
Веснік Віцебскага дзяржаўнага ўніверсітэта. - 2012. - № 1 (67). - С. 54-59. - Библиогр.: с. 59 (5 назв.).
Статья посвящена ранее не изучаемой в теории
Статья посвящена ранее не изучаемой в теории
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3041::0dcac6eec44389d4ef4af98d55ebabd9
https://lib.vsu.by/jspui/handle/123456789/4196
https://lib.vsu.by/jspui/handle/123456789/4196
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Times Higher Education. 7/27/2017, Issue 2316, p44-44. 1/6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.