Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"diagnosis of reading"'
Autor:
Salmani Nodoushan, Mohammad Ali1
Publikováno v:
International Journal of Applied Linguistics. Nov2016, Vol. 26 Issue 3, p449-453. 5p.
Autor:
SOUČKOVÁ, Lenka
This thesis examines the development comprehension skills of low - achieving class 4 pupils with special focus on underperforming students. The thesis is divided into theoretical part, research, and practical part. The theoretical part defines readin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::35673779f6aeaada06742086b4885b58
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514228
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514228
Autor:
Patrick C. Kennedy, Patrick C Kennedy, Sarah E. Carlson, Virginia Clinton, Mark L. Davison, Ben Seipel
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
MOCCA-C is an assessment of adult reading ability designed for early diagnosis of reading problems, for formative assessment in reading intervention planning, for assessment of reading improvement over time, and for assessment of reading intervention
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01c0d02353ff605053964221a1bdfa95
Autor:
CAHOVÁ, Iva
The diploma thesis deals with the reading level of pupils in the third year, who in the first year learned to read by different methods. The thesis is divided into theoretical and research parts. The theoretical part deals with the characteristics of
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394516
Autor:
CAHOVÁ, Iva
The diploma thesis deals with the reading level of pupils in the third year, who in the first year learned to read by different methods. The thesis is divided into theoretical and research parts. The theoretical part deals with the characteristics of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::3abf783bae2bb2e0235bf608ecc68733
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394516
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394516
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.