Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"device preference"'
Autor:
Akhtar S, Berg B, Medina J, Gonczi MN, Hamilton S, Hildebrand E, Kelepouris N, Neergaard JS, Sværke C, Ter-Borch G, Rasmussen NK
Publikováno v:
Medical Devices: Evidence and Research, Vol Volume 17, Pp 427-439 (2024)
Shahid Akhtar,1 Birgitte Berg,2 Johan Medina,3 Maya Nicole Gonczi,4 Sophie Hamilton,5 Emily Hildebrand,4 Nicky Kelepouris,6 Jesper Skov Neergaard,7 Claus Sværke,8 Gitte Ter-Borch,2 Niklas Kahr Rasmussen3 1Devices & Digital Health, Novo Nordisk A/S,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a5c5a7dfa7a42059cd6600944db9b4b
Autor:
Edemeraro, Ekeoma Adure, Ejukonemu, Barbie Oghene-Monday, Emereuwa, Innocent Chinweizu, Abdulrahaman, Umar Aminu
Publikováno v:
Journal of the Nigerian Optometric Association; Vol. 25 No. 1 (2023); 20-31
Purpose: The study was conducted to identify factors associated with patients’ preferences with optical low vision devices in North West Nigeria. Methods: A mixed method study approach was adopted for this study. The study sample consisted of 219 p
Publikováno v:
Journal of Asthma. 59:1473-1483
The quality of life (QoL) and device needs have not been characterized in asthmatic patients treated via dry powder inhalers (DPIs). The aim of this study was to assess the impact of asthma on health-related QoL, device satisfaction, and preference i
The Navy is in the process of implementing Ready Relevant Learning and looking at technology solutions to deliver modern training capabilities anytime and anywhere. Mobile learning is a practical option for Ready Relevant Learning. To support the Nav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2778::78c7c3bb4b781e9e96f13f16d889f6c1
https://hdl.handle.net/10945/68686
https://hdl.handle.net/10945/68686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.