Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"developmental appropriateness"'
Autor:
Laila El-Hamamsy, María Zapata-Cáceres, Pedro Marcelino, Barbara Bruno, Jessica Dehler Zufferey, Estefanía Martín-Barroso, Marcos Román-González
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
IntroductionWith the increasing amount of research around Computational Thinking (CT) and endeavors introducing CT into curricula worldwide, assessing CT at all levels of formal education is of utmost importance to ensure that CT-related learning obj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ed6b67ca4ab4b55a50f0fed45eb9e53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bobeczko, Daniel S., Jr.
The purpose of this phenomenological study was to explore, through the lenses of social constructivism and critical theory along with John Dewey’s theory of progressive education, Northeastern Ohio inner ring elementary kindergarten teacher perspec
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=csu1449343351
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.