Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"destination attachment"'
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023, Vol. 7, Issue 4, pp. 1994-2013.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-03-2023-0220
Autor:
Zhang, Su, Lo, Yin-Hsi
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2023, Vol. 10, Issue 2, pp. 469-490.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-04-2022-0093
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2024, Vol. 10, Issue 1, pp. 280-301.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-07-2023-0135
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 20, Iss 2, Pp 78-88 (2024)
The study aims to investigate the role of destination attachment and sharing travel experiences on social media in the relationship between memorable tourism experiences (MTEs) and revisit intention. This study focused on Ha Long Bay, Vietnam, with l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3079cb4c843144a297fbe08da861cf8a
Doctoral dissertation summary: The role of sensory marketing in the creation of a tourism experience
Autor:
Irena Šker
Publikováno v:
Tourism and Hospitality Management, Vol 29, Iss 4, Pp 653-655 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fc7d4e35a4c48b29ce5fc0c46520fe8
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 46, Iss 1, Pp 124-134 (2023)
This study is conducted with the aim to understand the factors that encourage the revisit intention of visitors to a tourist place. We consider several aspects such as tourist satisfaction, tour guide performance, destination attachment, and digital
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b135954abc934faa8f63569ec5d34dab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
UŞAKLI, Ahmet
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 14(1):963-974
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1050080
Autor:
Rasulzade, Sezgin, Yılmaz, Erdal
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 14(1):119-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1049742