Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"desktop virtual reality"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Aim The aim was to investigate whether second-year undergraduate nursing students practicing the Identification-Situation-Background-Assessment-Recommendation (ISBAR) communication approach in a desktop virtual reality (VR) application had a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1756c72fc4c345c2b26ae12d6065c18a
Publikováno v:
Frontiers in Virtual Reality, Vol 5 (2024)
The immersion of virtual reality (VR) can impact user perceptions in numerous forms, even racial bias and embodied experiences. These effects are often limited to head-mounted displays (HMDs) and other immersive technologies that may not be inclusive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f9526b3e4de4f29bd2ace775270ad5d
Publikováno v:
Jurnal Kajian Teknologi Pendidikan, Vol 5, Iss 4, Pp 412-422 (2022)
This development research aims to produce desktop virtual reality learning media products. The problem behind the research is that there is a negative stigma towards learning history, negative perceptions that arise because it is always delivered wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01229e521a804d03b4477355722506b4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 9, Iss 1, Pp 1-22 (2022)
Abstract With advantages such as ease of use and low cost, desktop virtual reality (VR) technologies are increasingly being used in practical learning. This study aims to clarify the relationship among students' self-efficacy, goal orientation, techn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa876cae7d9b49ee9ffde617f8c8bded
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patrick Albus, Tina Seufert
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Learning with desktop virtual reality learning environments (DVR) can be highly visual and present many visual stimuli simultaneously. This can be distracting and require instructional support to help learners in their learning processes. The signali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b0de59275464e39a954dede943b18e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.