Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"descriptive qualitative research design"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 54, Issue: 3, Pages: 542-560, Published: SEP 2014
In hierdie studie is die alledaagse bekommernisse en laerskoolleerders se hantering daarvan verken en beskryf deur die benutting van 'n beskrywende kwalitatiewe navorsingsontwerp. Dertig laerskoolleerders in hulle laat middelkinderjare (tien tot elf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::f5d37c808585bb2d2bfde85cbed0dc19
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512014000300011&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512014000300011&lng=en&tlng=en
Autor:
Van Vuuren, Renée Jansen
Most primary school learners experience everyday worries during their normal development. Children handle worries differently, and if they are not supported, their self-concept and psychosocial development could be influenced negatively. Parents and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/10746
Autor:
Van Vuuren, Renée Jansen
MA (Psychology), North-West University, Potchefstroom Campus, 2014 Most primary school learners experience everyday worries during their normal development. Children handle worries differently, and if they are not supported, their self-concept and ps
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::dc7962e2da27409ef02a239590586b87
https://hdl.handle.net/10394/10746
https://hdl.handle.net/10394/10746
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.