Zobrazeno 1 - 10
of 5 193
pro vyhledávání: '"dental graduates"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background This longitudinal study using qualitative methodology aims to investigate the perceptions, and implementation, of evidence-based guidelines into practice among new dental graduates (NDGs) during their transition from university in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2578159be3d9429ba5a2e5a74f83b345
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 14, Pp 595-601 (2023)
Hatim Almahdi,1 Tariq Abdullatif Alnaeem,2 Hussien Tawfiq Alshawaf,2 Ahmed Jassim Alsubaya,2 Abdullah Amin Bu Hulayqah,2 Mohammed Yaseer Al khars2 1Department of Oral and Maxillofacial Surgery and Diagnostic Sciences, College of Dentistry, King Faisa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcc1275af1ea443bb44eec5a32ea54e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N Tulasi Priya, Amulya Vanapatla, Punna Rajani, Sreeharsha Rayi, Gaddala Naresh, Chaitanya Puppala
Publikováno v:
Journal of Pharmacy and Bioallied Sciences, Vol 16, Iss Suppl 3, Pp S2755-S2757 (2024)
Background: Dental education is facing hitherto unheard-of difficulties as a result of the COVID-19 epidemic, which calls for quick adaption to remote learning methods. The purpose of this study was to look at how dental graduates were affected by th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9debba5d2c541108e8a4223da9dfa17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.