Zobrazeno 1 - 10
of 2 592
pro vyhledávání: '"democratic experiences"'
Autor:
Acevedo P., Rafael E.1,2 racevedop@unicartagena.edu.co
Publikováno v:
Revista de Estudios Sociales. ene-mar2024, Issue 87, p3-23. 21p.
Gendered democratic experiences? Men and women in workers' organizations in mid–19th-century Sweden.
Autor:
Berg, Anne1 anne.berg@edu.uu.se
Publikováno v:
Scandinavian Journal of History. Sep2020, Vol. 45 Issue 4, p457-478. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jetske Strijbos, Nadine Engels
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionA democratic school culture has been identified in previous research as a lever for the development of deliberative competences. However, the antecedents of deliberative competence development at school level are less examined. Therefore,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce77c500bd8643fca360c3b44c4029b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eckstein, Katharina1, Noack, Peter1
Publikováno v:
International Journal of Developmental Science. 2014, Vol. 8 Issue 3/4, p105-114. 10p.
Autor:
Andrew Killen, Chris Holligan
Publikováno v:
FORUM. 64:140-153
Children's treatment in the school environment has barely changed over many decades. Norms of obedience, discipline and control persist to define their 'place' in hierarchies of schooling. This is in direct contrast with freedoms they enjoy outside o
Autor:
عبد القادر نعيم1
Publikováno v:
Middle East Studies Journal (MESJ). Spring2019, Vol. 22 Issue 87, p127-131. 5p.
Autor:
Eva Hultin
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 3, Iss 0, Pp 1-19 (2017)
The aim of this study is twofold: firstly, it aims to explore the interactional conditions in terms of democratic qualities constituted in collective writing in a primary school classroom; and secondly, it aims to examine whether a set of deliberativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47907caf96d0404ca2238a08b3fcf267