Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"deliverology"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathy L. Brock
Publikováno v:
Policy Design and Practice, Vol 4, Iss 2, Pp 228-241 (2021)
Upon election in 2015, the Justin Trudeau Liberal government announced its intention to transform government operations by bringing nonprofit and private sector partners into the center of public sector decision making through new structures such as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cfad11fb8bd4a908fa5c7ee2e30d128
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 14, Iss 2, Pp 191-209 (2020)
The study investigated the extent of Ethiopian higher education expansion policies and its program diversification responding to the local market demands and realities on the ground. The study explored a range of literature on Ethiopian higher educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8134deac4054aae8ef5e42f52f402c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2017, Vol. 25, Issue 1, pp. 43-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-11-2016-0078
Autor:
Pring, Richard
Publikováno v:
Problemy Wczesnej Edukacji / Issues in Early Education. IX(1 (20)):6-16
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=152265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharon Gewirtz, Alan Cribb
Publikováno v:
Gewirtz, S & Cribb, A 2020, ' What works? Academic integrity and the research-policy relationship ', British Journal of Sociology of Education, vol. 41, no. 6, pp. 794-806 . https://doi.org/10.1080/01425692.2020.1755226
In this paper, we consider the intensifying pressures on critical research and academic integrity in a research policy context that has come to be increasingly dominated by an instrumentalist mind-set. Using sensitising resources drawn from Geoff Whi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.