Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"del Pozo, Araceli"'
Publikováno v:
Revista de Psicopatologia y Psicologia Clinica; dec2024, Vol. 29 Issue 3, p213-226, 14p
Publikováno v:
International Journal of Developmental Disabilities; December 2024, Vol. 70 Issue: 7 p1237-1244, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No 9 (2020); 62-80
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No. 9 (2020); 62-80
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; Núm. 9 (2020); 62-80
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 62-80
Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 62-80
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No. 9 (2020); 62-80
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; Núm. 9 (2020); 62-80
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 62-80
Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio; No 9 (2020); 62-80
Innovation is undoubtedly one of the key factors in assessing the best contemporary pedagogical outcomes. Our paper approaches the notion of virtual learning-service as an innovative modality that allows the inclusion and development of this methodol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::fa14b781755d6d44074acdb8662f9031
https://revistes.ub.edu/index.php/RIDAS/article/view/RIDAS2020.9.4
https://revistes.ub.edu/index.php/RIDAS/article/view/RIDAS2020.9.4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Álvarez-Couto M; Faculty of Education, Complutense University of Madrid, Madrid, Spain., García-Villamisar D; Faculty of Education, Complutense University of Madrid, Madrid, Spain., Del Pozo A; Faculty of Education, Complutense University of Madrid, Madrid, Spain.
Publikováno v:
Journal of intellectual disabilities : JOID [J Intellect Disabil] 2024 Sep; Vol. 28 (3), pp. 808-823. Date of Electronic Publication: 2023 Jun 14.