Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"degree of awareness"'
Autor:
Afnan Momani, Lialy Badarny
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 47, Iss 4 (2020)
This study aims to determine the degree of awareness of teachers of the first three grades in public schools regarding concepts of gifted education from their perspective. The study sample consisted of (382) randomly selected male and female teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52f876963f7748008176ad5fbe8905db
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 47, Iss 3 (2020)
The study aims at investigating the degree of awareness of the students at the University of Jordan towards the concept of Digital Citizen, and its relationship to Gender, faculty, and the academic level by using the analytical descriptive approach.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d7476fc38c940be8ea7452a6b1a3c2b
Autor:
Marin-Pantelescu, Andreea, Sabie, Oana
Publikováno v:
Revista »Administratie si Management Public« (RAMP) / Administration and Public Management Review. (14):203-216
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=102655
Publikováno v:
المجلة الدولية لتطوير التفوق, Vol 11, Iss 21, Pp 45-67 (2020)
This study aimed at investigating the level of the student-teachers' awareness of indicators among Primary School pupils. To achieve this objective, the researcher used the descriptive analytical method. The study sample consisted of (42) fourth-year
Autor:
Malamova, Nona
Publikováno v:
Икономика и управление / Economics and Management. 1(2):42-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=494195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Гуманизация образования.
По параметрам ЭЭГ выявлено доминирование левого полушария на начальных этапах обучения и тренировки и правого полушария на высоких эта
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.