Zobrazeno 1 - 10
of 394
pro vyhledávání: '"degree completion"'
Publikováno v:
Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Timely degree completion is a topic of interest for numerous stakeholders, including university officials, students, and parents. Unfortunately, a significant number of students encounter challenges within university settings that postpone d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cba5e9afef140c883cdebb08b6b1532
Publikováno v:
Black Males in Secondary and Postsecondary Education
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Half of the students who begin college do not complete a degree or certificate. The odds of completing a degree are decreased if a student has a low socio-economic status (SES), is the first in a family to attend college (first-generation), attends m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be6f56fcaf87443fa802f12c932b94d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robert Mark Kinkle
Publikováno v:
Health Professions Education, Vol 6, Iss 3, Pp 343-353 (2020)
Purpose: Research suggests behavioral, personal, and environmental factors each appear to influence student success; however, the results are inconclusive. The purpose of this study was to identify factors influencing student success in associate deg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1592749b213c411a9d1b91deb406566c
Autor:
Shadi Atalla, Mohammad Daradkeh, Amjad Gawanmeh, Hatim Khalil, Wathiq Mansoor, Sami Miniaoui, Yassine Himeur
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 5, p 1098 (2023)
The explosive increase in educational data and information systems has led to new teaching practices, challenges, and learning processes. To effectively manage and analyze this information, it is crucial to adopt innovative methodologies and techniqu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c7647f749b3442298866838d6ea898d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.