Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"defining feature"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elisabet Johansson-Manoury
Publikováno v:
Anglophonia, Vol 16, Pp 129-150 (2012)
This article deals with a particular kind of subject complement, and in so doing discusses the notions of “defining feature” and “subjective feature” in utterances where the adverb SO acts as an anaphora for the subject complement. The featur
Publikováno v:
久留米大学心理学研究 = Kurume University psychological research. 3:61-70
RSVP課題は,時間的に連続して視覚的に入力される対象の中から異なる特徴を持つターゲットを検出する課題で,主に視覚情報処理過程の注意もしくは特徴統合の時間的特性を調べるのに用
Autor:
Elisabet Johansson-Manoury
Publikováno v:
Corela, Vol 11, Iss 2 (2013)
Le présent article vise à apporter quelques précisons sur l’anaphore notionnelle à l’aide du marqueur SO dans un contexte bien spécifique : SO en fonction attribut de l’objet associé aux verbes make, find, consider et describe. En effet,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c79c8a69951f6cf26bd0be7b3e392d32
http://corela.revues.org/2986
http://corela.revues.org/2986
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elisabet Johansson-Manoury
Publikováno v:
Corela, Vol 11, Iss 2
This article deals with a particular kind of object complement, and in so doing discusses notional anaphora in utterances where the marker SO is associated with the verbs make, find, consider and describe. This paper aims at showing that in the case
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/478951ebc0fa47678fba607f8c23bfc8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.