Zobrazeno 1 - 10
of 2 226
pro vyhledávání: '"deep neural net"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Science Research Notes , CSRN 3201, 2022, ISSN 2464-4617
Cardiac image segmentation is a powerful tool in regard to diagnostics and treatment of cardiovascular diseases. Purely feature-based detection of anatomical structures like the mitral valve is a laborious task due to specifically required feature en
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.08782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Decision Analytics Journal December 2023 9
Autor:
Arora, Saurabh1 (AUTHOR) saurabharora.rs.cse17@itbhu.ac.in, Gupta, Ruchir1 (AUTHOR), Srivastava, Rajeev1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of X-Ray Science & Technology. 2023, Vol. 31 Issue 5, p1145-1161. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pisarchyk, Yury, Lee, Juhyun
While deep neural net inference was considered a task for servers only, latest advances in technology allow the task of inference to be moved to mobile and embedded devices, desired for various reasons ranging from latency to privacy. These devices a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.03288
The high cost of generating expert annotations, poses a strong limitation for supervised machine learning methods in medical imaging. Weakly supervised methods may provide a solution to this tangle. In this study, we propose a novel deep learning arc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.12319
Customers are usually exposed to online digital advertisement channels, such as email marketing, display advertising, paid search engine marketing, along their way to purchase or subscribe products( aka. conversion). The marketers track all the custo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.02230