Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"decision-making weights"'
Autor:
Filip Tošenovský
Publikováno v:
Kvalita Inovácia Prosperita, Vol 24, Iss 3 (2020)
Purpose: This paper analyses a problem that originates in the weighted-average model, a mathematical construct introduced by the theory of multicriteria decision-making that can be used to detect what product a customer desires. The problem occurs be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1687d678d0874bc9a5671ab5016a251a
Autor:
Tošenovský, Filip
Purpose: This paper analyses a problem that originates in the weighted-average model, a mathematical construct introduced by the theory of multicriteria decision-making that can be used to detect what product a customer desires. The problem occurs be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1195::60ef7cd2c2686d4c3110099f3d1cea0e
http://hdl.handle.net/10084/142625
http://hdl.handle.net/10084/142625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.