Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"de la Rie, S."'
This study provides an overview of what is known from research about effective education in reading comprehension. The report forms the framework for a survey of the state of the art of reading comprehension at the end of primary education that will
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/39480
Autor:
Lely, J. C. G.1 j.lely@centrum45.nl, De la Rie, S. M.1, Knipscheer, J. W.1,2, Kleber, R. J.2,3
Publikováno v:
Journal of Loss & Trauma. 2019, Vol. 24 Issue 4, p369-382. 14p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olczyk, Melanie, Schneider, Thorsten, Washbrook, Elizabeth, Akabayashi, HIdeo, de la Rie, S (Sanneke), Boinet, Césarine, Kameyama, Yuriko, Keizer, R (Renske), Nozaki, Kayo, Panico, Lidia, Casoni, Valentina Perinetti, Shikishima, Chizuru, Solaz, Anne, Volodina, Anna, Yamashita, Jun, Waldfogel, Jane, Weinert, Sabine
Publikováno v:
STARTPAGE=1;ENDPAGE=51;TITLE=None
Empirical research repeatedly shows cross-country differences in the extent and distribution of socioeconomic inequalities in educational achievement. This observation is the starting point for the comparative DICE-project (Development of Inequalitie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1f3ed60142e607807df3b3df33d42365
https://pure.eur.nl/en/publications/eb966aa3-4837-44e4-b218-58e368eb1b3e
https://pure.eur.nl/en/publications/eb966aa3-4837-44e4-b218-58e368eb1b3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.